מערכת CRM משולבות בטכנולוגיית ענן לניהול אפקטיבי של מוסך

בעבר מערכות CRM היו נחלתם הבלעדית של ארגוני ענק, אך כיום עם התפתחותה של הטכנולוגיה היא נעשתה מתאימה גם לעסקים קטנים ובינוניים כמו מוסכים. מערכת  CRM הינה מערכת המשלבת מידע למטרות ניהול קשרי לקוחות, ומאפשרת גישה אסטרטגית שיווקית ממוקדת המסייעת להכיר את הלקוחות ולהתאים את העסק לצרכיהם. באמצעותה מנהל המוסך יכול לפתוח כרטיס לקוח משודרג וחכם המכיל את כל המידע עבור כל לקוח. הכרטיס כולל בין היתר את ההיסטוריה של הלקוח ורכבו כדוגמת סוגי טיפול להם נדרש, חלפים שנרכשו, תאונות, סוג הרכב שבבעלותו ושנת ייצורו, ותאריכים לטיפולים שוטפים, וכן פרטים אישיים של הלקוח כולל כתובת, מייל וטלפון מעודכנים, ואפילו את תאריך יום ההולדת שלו, ובנוסף גם את דרכי התשלום ותשלומים פתוחים של הלקוח. מערכת חכמה זו מקנה אפשרות לשמירה על קשר רציף ואפקטיבי עם הלקוחות לצד מתן שירות יעיל ואדיב, וכתוצאה מכך מגדילה את ריווחי העסק.

 

מומלץ לרכוש מערכת CRM המשולבת בטכנולוגיית ענן העובדת און ליין באמצעות האינטרנט. טכנולוגיה זו מאפשרת להשתמש במערכת בכל מקום במוסך, בבית או אם תרצו בבית הקפה, ואפילו בעת החופשה בחו"ל דרך מחשב, טלפון סלולארי ומחשב כף יד. בנוסף לכך, מערכות CRM אינטרנטיות אינן מוגבלות ליכולת המחשב של העסק, מכיוון שהמידע של המערכת  נשמר ומאופסן בתוך שרתי אחסון חיצוניים ומאובטחים.