שירות לקוחות חכם להצלחת המוסך

בעת פתיחתו של מוסך, גורם מרכזי להצלחה הינו התנהלות מקצועית ונכונה מול הלקוחות, שכן קיימת סבירות גבוהה שלקוח אשר זכה בשירות מעולה ויעיל, אדיב וסובלני, יבחר להישאר במוסך שלכם. כעיקרון, לקוחות מוסכים מעדיפים לעבוד עם מוסך קבוע המכיר אותם ואת ההיסטוריה של רכבם, לכן המטרה הראשונית בהקמת המוסך היא יצירת מעגל לקוחות קבועים, תוך כדי חשיבה ותכנון לטווח ארוך.

 

אחת הדרכים היעילות ביותר להצליח במשימה זו היא בעזרת חשיבה אסטרטגית המגדירה את קהל היעד, אפיוניו וצרכיו, ולשם כך מומלץ להיעזר במערכת CRM. מדובר במערכת ממוחשבת המתמחה בניהול קשרי לקוחות, ועל מנת שתשרת אתכם נאמנה חשוב להגדיר מראש את מטרותיכם ולהתאים את המערכת לצרכים הספציפיים של העסק. המערכת מסייעת ליצור תפיסה ניהולית ושיווקית נכונה וכוללת לטווח הארוך, ובעזרתה ניתן יהיה ליצור נהלי עבודה יעילים. המלצה נוספת וחשובה ליצירה, שמירה והגדלת מעגל לקוחות, היא היות מנהלי המוסך מעורבים אישית בתחום שירות הלקוחות, ולא להשאיר את המטלה כאחריות בלעדית של פקידת המוסך.