ניהול קשרי לקוחות מתקדם

תוכנות לניהול מוסך מספקות אפשרויות מרובות וחכמות לניהול קשרי לקוחות יעיל, מקצועי ומתקדם, כדוגמת פרטיו האישיים של הלקוח, סוג הרכב שבבעלותו וההיסטוריה הטיפולית, מספר הרכב ופרטיו, וכן אפשרות לשליחת מסרונים בעזרת טלפון סלולארי, דבר המאפשר קשר עם הלקוחות מכל מקום ועדכונם לגבי מצב הרכב וסיום העבודה.

 

התוכנות אף מקנות אפשרות מתקדמת להתאמת רמת השירות הנדרשת על ידי קבלת מידע עדכני און ליין מיצרני הרכב השונים בכל העולם. כך למשל מספקות תוכנות הניהול קשר ישיר למחשב היבואן של הרכב, וקישור זה הינו שימושי ביותר למגוון מטרות, כגון הגשת תביעות אחריות של היבואן על רכב המטופל, עדכון שוטף של מחירי החלפים המקוריים לרכב, הזמנת חלפים און ליין, וגם ספרייה טכנית שבאמצעותה עובדי המוסך יכולים להעשיר את ידיעותיהם לגבי נתוני הרכב המטופל. נתונים אלו מאפשרים מתן שירות מדיוק, יעיל, מהיר ומקצועי המתאים לצרכיו הייחודיים של הלקוח ורכבו.